Miejski Rzecznik Konsumentów w Kielcach zajmuje się między innymi udzielaniem bezpłatnego poradnictwa i informacji prawnej w zakresie ochrony konsumentów. Może on również wytaczać powództwa na rzecz konsumenta oraz wstępować za jego zgodą do toczącego się postępowania. Powiatowy Rzecznik Konsumentów działa wyłącznie w sprawach konsumenckich, czyli takich, które dotyczą zawierania i wykonywania umów cywilnoprawnych pomiędzy konsumentem a przedsiębiorcą.
Dane kontaktowe:
ul. Strychalska 6
25-361 Kielce
telefon: 41 367 66 30
faks: 41 367 66 30
e-mail: dariusz.pyk@um.kielce.pl
Przyjęcia interesantów:
osobiście – we wtorki i czwartki 10:00-13:00
w innych dniach w godzinach pracy Urzędu Miasta Kielce (od 7:30 do 15:30) po wcześniejszym umówieniu telefonicznym